Forum Latanie i Podróże

Tematyka: tanie latanie, tanie linie lotnicze,
przeloty z i do Polski, życie i podróże po świecie.

Wyszukaj najtańszy bilet lotniczy !

Życie i praca studenta w Anglii

RSS FAQFAQ SzukajSzukaj RejestracjaRejestracja ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości ZalogujZaloguj 

Życie i praca studenta w Anglii
Idź do strony 1, 2  Następny

Forum Latanie i Podróże -> Dyskusje ogólne
Autor Wiadomość
dariusz_22

2007-03-12, 09:33     Życie i praca studenta w Anglii

Witam wszystkich

Chciałbym poruszyć temat wakacyjnego wyjazdu do pracy w Anglii.
Obecnie jestem studentem drugiego roku i otrzymałem razem z moimi znajomymi z roku tak zwaną aplikację czyli pozwolenie na legalny wyjazd do legalnej pracy w okresie wakacyjnym. Wiem ,że będzie to zbieranie truskawek na farmie Avoncrop w hrabstwie Somerset.
W związku z tym mam zapytanie do osób , którzy tam byli i pracowali.

1. W jaki sposób najlepiej dostać się do tego miejsca z Polski ?
Czy będzie to wyjazd autokarem przez np Niemcy , Francję , kanał la mansz i potem do Londynu i jakoś dalej.
Czy lot samolotem np z Okęcia w W -wie do Londynu. Ile taka podróż kosztuje w złotówkach , czy funtach czy euro, ile czasu trwa.
2. Jak tam się żyje ? jak tam ię pracuje czy jest duży zachżantus , czy jest czas wolny , wolne weekendy. itp .
3. gdzie sie mieszka ?, jak się mieszka ? czy w jakichś barakach ? , karawanach ? czy jeszcze inaczej ?
4 . Co z zarobkami ? kiedy się je dostaje ? Czy dniówka na rączkę ?
czy talonik co tydzień ? czy może nie zobaczę tej "kasi" a żyć tża
5. Czy jest woda bieżąca? , żeby się okompać, ogolić zarost , czy jest jakaś lodówka na żywność ? , jakaś kuchenka ? jak tam kupować najpotrzebniejsze jedzenie ? (średnio znam angielski)
6 . Czy jest jakiś nadzór nad tymi pracownikami ?(mam na myśli mnie czyli studenta)
7. Co z innymi ludzmi pracującymi na tej farmie bo chyba nawet są tam azjaci( gdzieś to zasłyszałem)