Forum Latanie i Podróże

Tematyka: tanie latanie, tanie linie lotnicze,
przeloty z i do Polski, życie i podróże po świecie.

Wyszukaj najtańszy bilet lotniczy !

Norwegian - zbyt tanio?

RSS FAQFAQ SzukajSzukaj RejestracjaRejestracja ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości ZalogujZaloguj 

Norwegian - zbyt tanio?

Forum Latanie i Podróże -> Linie lotnicze
Autor Wiadomość
kevin

2007-04-16, 22:49     Norwegian - zbyt tanio?

XXI wiek a ja nie siedziałem jeszcze w samolocie (tak, tak, tacy ludzie jeszcze istnieją;) Chciałbym dla przetarcia szlaku polecieć gdzieś po najmniejszych kosztach i mam w związku z tym kilka pytań, jak widać jestem w tych kwestiach zielony.
Przeglądając oferty tanich linii lotniczych latających z Polski natknąłem się na coś co bardzo mnie zastanowiło. Linie Norwegian (norwegian.no) i ich zaskakująco niskie ceny. Kraków – Stockholm – Kraków w cenie 199 zł; Warszawa - Kopenhaga – Warszawa w cenie 219 zł. W tym jak podają - wszystkie opłaty wliczone. Przeglądając strony internetowe w żadnych liniach nie spotkałem się z tak niskimi cenami jeśli chodzi o połączenia w dwie strony! Nie wspominając o tym jak drogim krajem jest Norwegia, wydaje się to irracjonalne.
Moje pytanie, czy jest w tym jakiś haczyk? Utrudnienia, dodatkowe opłaty, ograniczenia dużo większe niż u innych przewoźników? Czy ceny podane na stronie to rzeczywiście ostateczne koszty przelotu do których nie trzeba już nic dopłacać?

Przy okazji jeszcze jedno pytanie, jakie linie działające obecnie na terenie Polski są rzeczywiście najtańsze? Nie chodzi o teoretyczne ceny 1 zł, ale o całkowite koszty przelotu. Najlepiej gdyby latały z Katowic lub Krakowa. Kraje docelowe dowolne:)

dziękuję i pozdrawiam

Yannkes

2007-04-17, 09:19    

chyba niedokladnie przegladales oferty innych linii bo cey ktore podajesz nie naleza do najnizszych...
ryanair czasem ma super ceny np. wro-bgy maja teraz za 67 pln + ew.bagaz glowny 24 pln