flyman1960
Dołączył: 05 Sty 2015 Posty: 1
|
2015-01-05, 13:05 Opóźniony bagaż rejestrowany w Ryanair - reklamacja
Dzień Dobry!
Piszę do Państwa z prośbą o pomoc / poradę.
30 grudnia 2014 leciałem z Modlina do Glasgow - Ryanairem.
Bagaż rejestrowany 15 kg + podręczny.
Podczas kupowania biletu wykupiłem wszystkie możliwe ubezpieczenia jakie były na stronie Ryanaira - ubezpieczenie turystyczne plus - tak to się chyba nazywa.
Oczywiście na lotnisku w Glasgow nie było mojego rejestrowanego bagażu - z tego co się domyślam poleciał do Barcelony. Źle spakowali na Modlinie. Nie do tego samolotu.
Złożyłem reklamację od razu na lotnisku w Glasgow.
Następnego dnia tj. 31.12.2014 bagaż się odnalazł i kurier przywiózł go do domu około godziny 16:00.
Ale kilkanaście godzin byłem bez niczego, zostałem tylko tak jak stałem, dzień przed Sylwestrem.
Kosztowało mnie to dużo nerwów i trochę funtów - bielizna, środki czystości, takie najpotrzebniejsze rzeczy.
Z tego co wyczytałem na ich stronie mogę domagać się jakiegoś odszkodowania i zamierzam to zrobić.
Niestety nie da się złożyć reklamacji na ich stronie https://baggageclaims.ryanair.com/?lg=PL gdyż cały czas pokazuje, że mam nieaktualny numer rezerwacji. Wpisywałem ten numer wiele razy i cały czas jest to samo. Na wszystkie infolinie nie można się dodzwonić.
Co robić? Jak z nimi postąpić?
Pomocy...
Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony czas.
|