Forum Latanie i Podróże

Tematyka: tanie latanie, tanie linie lotnicze,
przeloty z i do Polski, życie i podróże po świecie.


    Wyszukaj najtańszy bilet lotniczy !

Uwaga przy placeniu karta kredytowa !


  RSS FAQFAQ SzukajSzukaj RejestracjaRejestracja ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości ZalogujZaloguj 

Uwaga przy placeniu karta kredytowa !

 
       Forum Latanie i Podróże -> Linie lotnicze
Autor Wiadomość
pasazerka
Gość




2007-09-25, 21:01     Uwaga przy placeniu karta kredytowa !


Ludzie ! Szlak mnie trafil !!! Za jeden bilet zaplacony za pomoca karty kredytowej zaplacilam DWA RAZY !!! Wszystko ze strony tanich linii lotniczych Norvegian.Bilet kupilam 14 wrzesnia, a naleznosc za TEN SAM BILET sciagnieto mi z kata 19 i ponownie 21 wrzesnia.Podano mi na call center numer reklamacji do ktorego probowalam sie "dobic " przez pol dnia. Wreszcie udalo sie, ale pan z norvegian najpier oczywiscie probowal wmowic mi, ze moze: po pierwsze : kupilam dwa bilety :), pozniej, ze moze zle odczytalam wyciag bankowy, na co mu odpowiedzialam, ze juz bylam w banku i sam bankowiec zadziwiony byl owa tranzakcja, ze sciagnieto mi dwa razy pieniadze za to samo! Kazal mi wiec owy pan z norvegian przeslac na adres mailowy wyciag z banku!!! Czyli okradziony musi zlodziejowi udowodnic wine!!! Czy nie powinni to oni sprawdzic w swoim systemie tej sprawy? Malo tego! Bezskutecznie juz trzykrotnie wysylam mailem reklamacje wraz z zalacznikem w postaci wyciagu bankowego i co? Mail wraca!!!! Oczywiscie nie ma pomylki w adresie mailowym ! Nie wiem jak sprawa potoczy sie dalej, ale uwazajcie z placeniem karta w liniach Norvegian !

Yannkes



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 110
2007-09-26, 08:36    


to wspolczuje. mi na szczescie nigdy taka sytuacja sie nie zdarzyla a place kilka razy dziennie...
przy norwegian'ie najgorsze jest to ze w tytule transakcji nie ma zawartego nr rezerwacji jak to ma miejsce np. w ryanair. tym bardziej trudno bedzie udowodnic ze to pomylka ale z drugiej strony obsluga powinna dojsc po nr karty kredytowej ze jest tylko jedna rezerwacja


pasazerka
Gość




2007-09-26, 09:19     podwojna oplata


To fakt, ma wydruku z banku nie ma numeru rezerwacji, ale powtarzaja sie te same kwoty. Natomiast w moich rezerwacjach na stronie Norwegian wszystko jest w porzadku: ilosc biletow i kwota sie zgadza, wiec wystarczy jedynie skonfrontowac tylko te dwie rzeczy. Poza tym, chyba Norwegian wie za co sciaga te pieniadze z karty i sam moze dojsc, ze sciagnal podwojnie. Pierwszy raz w zyciu zdazyla mi sie tak nieprzyjemna sytuacja z karta.

Yannkes



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 110
2007-09-26, 12:49    


a dzwonilas do ich biura do warszawy?

wiesz, rowne kwoty nie oznaczaja ze to dwa te same bilety...
ale po nr karty musza dojsc za co jest sciagniete....


pasazerka
Gość




2007-09-26, 12:54    


Yankesie cyt. "wiesz, rowne kwoty nie oznaczaja ze to dwa te same bilety... " ale ja kupilam tylko dwa bilety a zaplacilam za 4, innych operacji nie wykonywalam!

pasazerka
Gość




2007-09-26, 13:08    


P.S tak dzwonilam, ale im sie nie spieszy, zwykla , zdawkowa odpowiedz, ze sprawdza i dadza odpowiedz w nieokreslonym oczywiscie terminie, pozostalo mi czekac, bo coz innego na razie moge zrobic.

Yannkes



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 110
2007-09-26, 14:08    


bo niestety takie warszawskie biuro Norwegian'a, podobnie zreszta jak Aerlingus'a nie maja pelnych kompetencji jak ich narodowe siedziby.
Oni musza wszystkie informacje wyslac do centrali.

Najlepszym przykladem ze rezerwacja grupowa nie jest przez nich realizwana lecz przez ich siedzibe
a np. literowka w Aerlingus'ie tez nie jest poprawiana przez warszawskie biuro lecz wysylaja taka prosbe do Dublina

wiec musisz spokojnie poczekac na odpowiedz albo zadzwon na anglojezyczne call center + 47 21 49 00 15


pasazerka
Gość




2007-09-27, 08:23    


Dziekuje za rade Odczekam ustawowe dwa tygodnie i zobaczymy.
Chociaz moim zdaniem powinni przynajmniej na maila odpowiedziec, ze sprawe wyjasnia i napisac to co Ty mi powyzej napisales o procedurze nie uwazasz, ze to by bylo wskazane? Moze sie czepiam formy?


Yannkes



Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 110
2007-09-27, 08:40    


tanie linie lotnicze a odpisywanie na maile to czasem mam wrazenie ze dwie sprzeczne sprawy...

norwegian na maile z rezerwacjami grupowymi odp. z kilku dniowym poslizgiem co jest wg mnie troche chore... ale faktycznie mogli choc wygenerowac nawet automatycznego maila ze rozpatrza reklamacje i powiadomia cie najszbciej jak to mozliwe.

choc przykladowo ryanair wyslyla maile (ze np. rozpatrzyl prosbe o zwrot kasy i odda na rachunek karty) najczesciej kiedy ja juz dawno ta kase mam na koncie...

jak otrzymasz odp. daj znac co napisali...


pasazerka
Gość




2007-10-16, 08:26     final sprawy


Minelo troche wiecej niz dwa tygodnie, ale final dla mnie jest szczesliwy.
Norwegian zwrocil nieslusznie pobrane kwoty. Dziwne jest w tym wszystkim tylko to, ze najpierw kiedy probowalam zlozyc skarge , bez sprawdzenia czegokolwiek w systemie obsluga probowala mi wmowic, ze moze pomylilam sie ja; pozniej kazano mi przyslac mailem wyciag z konta, a na koniec odpisuja mi, ze w tym dniu wszystkim sciagnieto podwojnie za bilety. Hm, to po co w takim razie ja musialam udowadniac, ze mam racje... Najwazniejsze, ze pieniadze wrocily na konto, ale na przyszlosc radze wszystkim kupujacym za pomoca karty kredytowej sprawdzanie swojego konta, bo jak widac na moim przykladzie pomylki moga sie przytrafic. Pozdrowienia dla wszystkich latajacych.


   
Strona 1 z 1

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Forum lotnicze powered by phpBB
Mapy strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Copyright © 2004 - 2009 latanie-tanie.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.